:: CUTE gift & GREAT souvenir, click here.. ::

11.10.11

Lagi

...tentang sengal


Seboleh-bolehnya nak menukar cartridge printer tu, eh degil taknak replace dengan printer baruuuuuuuu.... Semalam siap panggil supplier betulkan printer. Then..


Supplier : Ini cartridge memang tak ok ma..
Aku : Lama dah tak ok ponnnn
Supplier : ( Dengan muka tak puas hati ) Yelah itu, dulu refill China brand kurang bagus. Sekarang kita bagi original refill, baik punya..
Aku : Yelah...

Print document yang ada gambar..

Supplier : Tengok ni, dah ok ma..
Aku : Sikit je ok. As long as takde double gambar and double tulisan, acceptable. OK...?
Supplier : Ok


Dia kalau dah degil tahap gaban, memang susah nak betulkan. Jangan bagi printer ni buat-hal lagi, mau aku mengamuk lagi teruk dari biasa sebab printer ni ada kat belakang tempat duduk aku jer... Mau aku karate printer ni jadik 18 serpihan... Hua...hua...hua...

2 comments:

Hermit said...

mmg kena banyak bersabo ngan supplier cam ni...ngan printer pung huhu

Aidah said...

ohh dah banyak dah bersabar nyer... harap-harap kali ni lepas baiki dah takde problem lagi.. kalau rosak jugak,harus lah tukar yang baru..

:: Blogger