:: CUTE gift & GREAT souvenir, click here.. ::

29.8.14

Raya 2014



Raya 2014 adalah raya yang indah sebab dah selamat lahirkan baby puteri masa bulan puasa yang lepas.
Baby puteri lahir pada 5/7/2014 bersamaan 7 Ramadan 1435H.
Nama diberi Arissa Nur Jannah binti Abdul Aziz.

Abangnya lahir pada 17/12/2012 bersamaan 3 Safar 1434H.
Nama diberi Ahmad Ameer Rayyan bin Abdul Aziz.
Sekarang dah berusia 1 tahun 8 bulan.

Sebab kita kan dalam pantang, jadinya cuma dapat tengok je lah diorang ni main bunga api.
Baby pun taknak berrenggang dengan ibu, jadinya mengelek dia lah sepanjang masa.
Hujung-hujung cuma dapat tengok adik pasang bunga-api-mercun yang lebih seratus das tu.

Walau dalam pantang, raya tetap raya.
Cuma taklah renyah sangat. Sekadarnya sahaja...
Makan pun ala-ala jer.
Alhamdulillah dapat bertahan..


posted from Bloggeroid

28.8.14

Kerja dan anak



Minggu bersenang-lenang dah habis yer..
Sekarang ni kena kembali semula ke opis buat kerja.

Cuti bersalin selama 60 hari telah pun tamat.
Kini masanya untuk mengerah tenaga mencari wang untuk kegunaan anak-anak dan keluarga.
Silalah bertabah wahai hati kerana rindukan anak di rumah.. sob..sob..sob..

27.8.14

Menang RM40,000 dengan Shell

Semalam pergi isi minyak kereta kat Shell Jalan Tampoi ni.
Tengok kat kaunter ada iklan ni. Ada peluang menang besar ni.

Syarat-syarat peraduan pun mudah je. Cuma isi RM30 dah boleh masuk peraduan.
Naseb baik menang, berganda-ganda balik modal kannn...
Apalagi terus isi minyak dan isi borang peraduan + resit beli minyak. Done.
Kita tunggu keputusannya...

Nak menang... Nak menang... Nak menang...
Shopping sakan ni kalau ada rezeki menang...



Win the Grand prize worth RM20,000 or Consolation prizes worth RM300
How to stand a chance to win these amazing prizes:
- Spend a minimum of RM30 AT SHELL STATION
- Win 2x more with the purchase of Shell V-Power
Contest ends 14th Sept 2014


Mari beramai-ramai isi minyak kat Shell...
Untung-untung boleh menang besar.

14.8.14

#DOAUNTUKMALAYSIA

Repost from fb



#DOAUNTUKMALAYSIA

posted from Bloggeroid

11.8.14

Myself

Repost from fb




I do what i want..

posted from Bloggeroid

7.8.14

Israel vs. Palestine

Repost


posted from Bloggeroid

There was an error in this gadget

:: Blogger