:: CUTE gift & GREAT souvenir, click here.. ::

28.3.15

Salam sabtu

Apa buat hari ni...,
Layan anak-anak kat rumah.
Kemas rumah. Masak. Basuh kain baju yang banyak tu..
Fuhhh...banyak kerja bila cuti ni..
Lagi dengan karenah anak yang sedang membesar ni, bersabar je lah...
Walau ada kalanya tak tahan sabar jugak...

Selamat ber-hujung minggu untuk korang semua.
Sabtu dengan ahad pasti tiba untuk kita.
Manfaatkan sepenuhnya cuti hujung minggu korang dengan keluarga tersayang (dah macam iklan pulak..).
Oh esok ada pertandingan bowling antara staf kat Daiman Bowl Johor Jaya... harap nak menang..

posted from Bloggeroid

15.3.15

Anak johor


posted from Bloggeroid

Air

Repost from fb



Ni jumlah air yang patut diperolehi oleh badan dalam sehari.
Biar lebih minun jangan kurang minum.
Tapi jangan over minum pulak.
Minum ikut sukatan seadanya...

posted from Bloggeroid

11.3.15

Vendor Festival Persada Johor

Repost from ig




Vendeur Festival 4.0
Bertempat di Persada Johor
14 & 15 Mac 2015

9.3.15

YSFZ weds

Repost from fb



Cantiknya Yana & Fadzil

posted from Bloggeroid

There was an error in this gadget

:: Blogger