:: CUTE gift & GREAT souvenir, click here.. ::

25.1.15

Racist

Repost from fb



Yang ni memang selalu terjadi.
Nak pekerja yang pandai cakap cina.
Tulis je lah nak pekerja orang cina terang-terang...kan senang..

Bertabahlah korang pencari kerja di luar sana.
Banyak diskriminasi dalam sektor pekerjaan sekarang.

posted from Bloggeroid

Dunia

Repost from fb



Tak dapat buat yang besar, dapat buat yang kecil pun sudah memadai...
Janganlah mengharapkan balasan atas apa yang dilakukan, memadailah hanya diri sendiri yang tahu..
Dunia ini bukan kita yang punya, kita hanya menumpang sahaja di muka bumi ini..

posted from Bloggeroid

11.1.15

Hadiah



Beli buku-buku ni sebagai hadiah hari lahir untuk diri sendiri.
Dari mengharapkan orang yang beri hadiah, ada baiknya hadiah kan diri sendiri..
Eh...aritu 8/1 ada member opis sponsor cracker cheese cake sedap. Thanks dear sebab hadiahkan akak kek tu...

Ni kira hadiah in-advance sebab beli awal dari tarikh lahir.
Tumpang beli kat member opis - mph online.
Guna akaun dia dpt 25% diskaun.
Buku sampai 2 hari sebelum tarikh lahir kita...

Selamat hari lahir untuk diri sendiri.
Meningkat umur kita setahun lagi.
Rasa makin tua lah pulak... 30++

posted from Bloggeroid

8.1.15

Kek



Kek ulangtahun saya pemberian seorang teman. Terima kaseh....

posted from Bloggeroid

5.1.15

Derma



Masih sempat lagi untuk menderma.
Membantu dan menolong mangsa banjir.
Hulurkan derma anda se-ikhlas mungkin.

3.1.15

Need vs. Greed



Berkongsi kata-kata indah dari seorang hero..

posted from Bloggeroid

2.1.15

Salam Maulid



Salam Maulid Nabi buat semua
posted from Bloggeroid
There was an error in this gadget

:: Blogger