:: CUTE gift & GREAT souvenir, click here.. ::

26.4.17

Google 26/4/2017


24.4.17

Salam Isra' Mikraj 1438H





Salam Isra' Mikraj 1438H
Buat semua umat Islam...

18.4.17

Pembancuh Kopi Mr Vampire




Okey, siapa dah baca novel ni?
I is belum. Sedang tunggu novel sampai dari kakinovel.com

Siapa dah tonton certita ni?
I is sudah di youtube sampai episod 10. Episod seterusnya kena tonton di hypptv.
I is takde hypptv so tonton kat youtube sudey...

Setakat 10 episod ni memang best sangattt...
Pelakon semua pun best.
Sountrack "Bukan Aku" dari Tasha Manshahar pun best.
Banyak sountrack dalam drama ni yang I is rasa semua pun berkenan. Kena dengan jalan ceritanya.
Hero dan heroin drama ni best, nampak serasi. =)


********************

Bila dah lama tak baca novel, sekali tengok drama adaptasi novel terus rasa nak beli novel..ahakss.. Dan dan I is cari novel tu.

Buku dengan drama kena seiring walau ada bahagian yang sedikit tak sama, baru cerita melatoppp uols. Jangan nak stereotype sangat, nanti cerita tak menjadi.
There was an error in this gadget

:: Blogger