:: CUTE gift & GREAT souvenir, click here.. ::

26.4.17

Google 26/4/2017


24.4.17

Salam Isra' Mikraj 1438H





Salam Isra' Mikraj 1438H
Buat semua umat Islam...

18.4.17

Pembancuh Kopi Mr Vampire




Okey, siapa dah baca novel ni?
I is belum. Sedang tunggu novel sampai dari kakinovel.com

Siapa dah tonton certita ni?
I is sudah di youtube sampai episod 10. Episod seterusnya kena tonton di hypptv.
I is takde hypptv so tonton kat youtube sudey...

Setakat 10 episod ni memang best sangattt...
Pelakon semua pun best.
Sountrack "Bukan Aku" dari Tasha Manshahar pun best.
Banyak sountrack dalam drama ni yang I is rasa semua pun berkenan. Kena dengan jalan ceritanya.
Hero dan heroin drama ni best, nampak serasi. =)


********************

Bila dah lama tak baca novel, sekali tengok drama adaptasi novel terus rasa nak beli novel..ahakss.. Dan dan I is cari novel tu.

Buku dengan drama kena seiring walau ada bahagian yang sedikit tak sama, baru cerita melatoppp uols. Jangan nak stereotype sangat, nanti cerita tak menjadi.

14.4.17

Caliph kombo pek



Caliph sunnah makanan tambahan untuk anak-anak anda.

1) Mengaktifkan minda / memperbaiki konsentrasi dan tumpuan anak
2) Meningkatkan IQ anak
3) Menenangkan fikiran
4) Menambahkan minat belajar
5) Boleh mengatasi stress
6) Menguatkan daya ingatan dan hafalan
7) Mengatasi masalah bertutur, berjalan dan mengawal selera makan
8) Mengatasi masalh hiperaktif
9) Lebih berkeyakinan



Promo pek kombo caliph kids dan caliph baby.

Pek kombo caliph kids, harga = rm130
- 2 botol caliph kids expert + travel pek caliph baby
- peluang menang kereta proton iriz atau pekej umrah

Pek kombo caliph baby, harga = rm75
- 2 botol caliph baby + travel pek caliph kids expert
- peluang menang kereta proton iriz atau pekej umrah

Promo ini sepanjang tahun.

Boleh whatsapp 011-1772 1174 untuk sebarang pembelian.
Aidah Jamiran / Agen pasir gudang / johor bahru.
There was an error in this gadget

:: Blogger