:: CUTE gift & GREAT souvenir, click here.. ::

31.8.13

Merdeka ke-56



Selamat Hari Kemerdekaan
yang
ke-56


Kepada seluruh rakyat Malaysia.

Bebaskan diri kita dari 'penjajah'.
Akal-minda-fikiran.

28.8.13

Google 22/8/13

19.8.13

Isnin 19/8/13

Selamat kembali bersekolah semula wahai adik-adik sekalian..
Rajin-rajin belajar ye.

Selamat bertugas kepada cikgu-cikgu semua..
Selamat berkhidmat.

Selamat bekerja juga kepada kawan-kawan sepejabat yang baru nak mula kerja sebab cuti raya yang lama..
(Bestnyer dapat cuti lama, raya pun lama).

Kepada yang tak berkaitan, Selamat beristirehat bersantai di rumah... =)

posted from Bloggeroid

18.8.13

Esok

Alamak... Esok dah sekolah.
Sape yang rasa diri tu budak sekolah, sila masuk bilik dan tido sekarang.
Kang tido lambat esok kat sekolah mengantuk.

Untuk para pekerja, standby esok jalan pasti sesak macam selalu.
Kena keluar pegi keje awal yer..

Selamat tidur semua... =)

posted from Bloggeroid

8 bulan sudah



Alhamdulillah...
Anakanda saya kini telah berusia 8 bulan.
Dia dh pandai dah panjat-panjat, capai itu ini.
Dan ada kemungkinan nak jalan jugak sebab dia dah cuba lepas-lepas tangan masa berdiri.
Sekarang ni kalau ibu dengan ayah nye makan, dah pandai datang dekat mintak di suap.
Suka tengok perkembangan dia.

Semoga anak ibu ni membesar dengan sihat dan kuat.
Taat pada perintah Allah.
Taat pada ibu dan ayah.
Membesar sebagai anak yang soleh..
posted from Bloggeroid

13.8.13

Salam Syawal 2013




Salam Lebaran kepada semua Muslimin & Muslimat.

Pengumuman raya oleh Penyimpan Mohor Besar Raja-Raja

Google 13/8/13

5.8.13

Tak sama



Caption tak sama.

Gambar kuih tepung gomak.
Tapi caption kuih abuk-abuk..

posted from Bloggeroid

There was an error in this gadget

:: Blogger