:: CUTE gift & GREAT souvenir, click here.. ::

8.11.13

Google 8/11/13

4.11.13

Google 4/11/13


3.11.13

Pemberitahuan.. Sukatan minyak & kuantitinya

Stesen minyak kantoi menipu

http://www.sinarharian.com.my/stesen-minyak-kantoi-menipu-1.216515

------

Di bawah ini sukatan minyak RON95 (Liter) yang anda patut dapat bergantung kepada wang yang anda bayar.

RM10 — 4.762 Liter
RM20 — 9.524 Liter
RM30 — 14.286 Liter
RM40 — 19.048 Liter
RM50 — 23.810 Liter
RM60 — 28.571 Liter
RM70 — 33.333 Liter
RM80 — 38.095 Liter
RM90 — 42.857 Liter
RM100 — 47.619 Liter
RM110 — 52.381 Liter
RM120 — 57.143 Liter
RM130 — 51.905 Liter
RM150 — 61.905 Liter
RM160 — 76.190 Liter
RM170 — 80.952 Liter
RM180 — 85.714 Liter
RM190 — 90.476 Liter
RM200 — 95.238 Liter

Perhatikan meter RM dan Liter semasa mengisi minyak di stesen minyak.

Jika anda dapat kurang daripada sukatan yang sepatutnya, sila laporkan kepada pihak berkuasa!

Sebarkan!

posted from Bloggeroid

2.11.13

OK dah

Lama giler tak update blog guna PC.
Asyik guna henfon je.
Dah le jari ni besar, seksa nak menekan huruf-huruf yang kecik tu...

Semua ni sebab PC buat hal dengan broadband bengong punya pasal.
Ok sekarang semua dah kembali ke asal.
PC makin OK (belum ok sepenuhnya, tapi boleh lah)..
Broadband dah terminate yang lama, register plan baru siap wifi sekali.
Baru senang nak blogging laju-laju...

1.11.13

Happy holiday

Pic from fb/unicef



Happy Diwali to all my Hindus friends..
Happy holiday to others..
Happy working to others..
Cheer up your life this weekend..

posted from Bloggeroid

There was an error in this gadget

:: Blogger