:: CUTE gift & GREAT souvenir, click here.. ::

31.8.15

Selamat Hari Kemerdekaan ke-58




Merdeka !! Merdeka !! Merdeka !!

Selamat Hari Kemerdekaan yang ke-58.

#sehatisejiwa

23.8.15

Powerbank



Item needed !!!

Sekian lama menunggu nak membeli powerbank ni. Akhirnya dapat juga..
Beli kat Lazada jek, rm43 termasuk penghantaran. Brand Pineng.

Senang nak guna bila emergency.
Bila bateri habis, ada backup bateri.
Setakat ni dah guna 2x untuk charge henfon samsung.

10.8.15

Ten day you challenge - FOUR Books

10 days YOU challenge


Buku...
Banyak sangat buku-buku yang saya suka  ni.


Satu. Buku motivasi. Antaranya Eat That Frog, Women from Mars Men from Venus etc..
Buku Robert T. Kiyosaki pun ada baca jugaklah..

Dua. Novel Andai Itu Takdirnya. Memula tu pinjam baca yang kawan punya. Tapi tak puas hati. Cari kat kedai buku online, beli sendiri.

Tiga. Lagenda Budak Setan. Masa sekolah dulu, novel ni ada pecahan 1, 2 dan 3. Dah besar ni pulak, novel yang 3 tu digabung menjadi 1 novel yang tebal. Tapi cerita dalam tu dah diolah sikit. Tak macam yang original. Tak berkesempatan nak beli untuk koleksi. Pon dapat pinjam baca yang kawan.

Empat. Inspired books. Antaranya Puisi Tepi Jalan (Fynn Jamal) dan DIAnogsis (nukilan sang doktor).

KESALAHAN

Oiiitt.... Apa ni???
Sampai 3X salah buat kerja..

Ko dah kenapa?? Asik salah jer.
Hui pening kepala ai..



@ Ni sendirik yang salah. Bukan orang len.
@ Sendirik buat kerja tak betolll
@ Al-MMMAAAAALLLLUUUU.... nak jumpa bos sign document
ngeh ngeh ngeh..
#aptb

6.8.15

Nama

Repost from fb/emilayusof




Nama anda = nama artis

S - search
I - iklim
T - too phat
I - innuendo

N - noor kumalasari
O
R - ramli sarip
A - aida agil
I
D - dayangku intan
A - azlina aziz
H - hattan


= kita punya orang tempatan jek
= korang cubalah jugak...

posted from Bloggeroid

Demam

Marilah kita demam ber-jamaah..

Memula tu si abang muntah-muntah.
Badan dah mula bahang.
Banyak kali muntah sampai letih.
Asyik sebut "ibu sakit perut".
Esoknya demam.

Next, si adik pula muntah dengan demam.
Awal lagi dah memang ada batuk-batuk.
Berjangkit dari si abang (bukan jangkit muntah tetapi kuman/bakteria yang dah merebak).
Muntah banyak. Demam jugak.
Hari ni masih ada rasa panas badannya.

Ibu pun dah mula pening dan letih.
Jaga dua orang anak sakit, ibu dah mula letih.
Badan letih sangat.
Anak-anak semakin baik. Ibu mula sakit.

Ayah lagi teruk.
Kuman muntah merebak ke ayah.
Ayah muntah dan sakit kepala.
Ni pening lagi...

Semoga kami semua cepat sembuh...
Muntah. Demam. Sakit perut. Pening. Sakit kepala.

posted from Bloggeroid

Kesan

Repost from fb




Terkesan kah??
Sangatttt...

posted from Bloggeroid

There was an error in this gadget

:: Blogger