:: CUTE gift & GREAT souvenir, click here.. ::

29.2.16

Google 29/2/2016




4 tahun sekali baru jumpa tarikh ni.... 29 Febuari.
So, tahun ini tahun lompat.

22.2.16

Google 22/2/2016

17.2.16

Goggle 17/2/2016

2.2.16

Harga minyak



Ini harga minyak terkini untuk 2016.
Minyak turun tapi harga barang tak mungkin turun kannn...
Makin mahal lagi ada.

So berjimat lah untuk keperluan yang lain.

Tengok wayang

Lama sangat tak tengok wayang dah..

Sejak mengandung anak pertama sampai sekarang, belom lagi masuk panggung tengok wayang. Nak masuk 3 tahun rasanya.. (jimatttt duit...bhahahahha).
Kalau ada pon dapat tengok kat henpon jelah. Itu pon sebab kawan donload-kan. Takpun tengok cerita-cerita lama yang ada dalam laptop jer...

Ni antara movie yang ada kat panggung sekarang..
Sila korang tengok. I is belom boleh masuk panggung lagi...




OLA BOLA




STAR WARS : THE FORCE AWAKEN

Mengimbau kenangan lama - Tengok siri I - VI kat laptop jer.




DILWALE

Bukan sambungan cerita Dilwale Dulhania tu tapi cerita baru tau..




THE WAVE




IP MAN 3

Kesinambungan dari IP MAN dan IP MAN 2.




THE BOY

Al-kisah cerita yang seram. Iols tak tengok cerita seram-seram ni. Baca review blogger pon dah remang bulu roma. Cemana..

1.2.16

366



2016 tahun istimewa.

Sebabnya bulan Februari akan ada 29 hari menjadikan jumlah hari dalam tahun ini adalah 366 hari.

Yang dikata juga tahun lompat di mana tiap-tiap 4 tahun sekali kejadian ini berlaku.

Happy besday to 29_feb_person...
There was an error in this gadget

:: Blogger