:: CUTE gift & GREAT souvenir, click here.. ::

27.10.11

B.O.R.I.N.G yang teramat sangat.. ( plus menyampah lagik )


Baru lepas habis meeting paling boringgggggggggg..........

Pagi-pagi aku suruh ko explain dengan bos, ko cakap ok kan.
Pastu dalam meeting tadi bila aku pass soh ko yang explain, ko boleh buat blurrr jekkk.
Menyirap darah aku tengok muka kooooo kan..... selamba jerrr.....
Sudah nyer orang lain yang explain bagi pihak ko.
Pastu ko plak boleh buat hal sendiri tak endahkan kitorang yang tengah meeting ni.
Kan tengah discussion, bagi perhatian sikit boleh takkkkkk?????

Tengah-tengah explaining ada pulak yang mencelah.
Tengah-tengah sharing info ada yang tak puas hati.
Dah rasa macam nak bergaduh pun yer.
Panas je hati aku kan tengok diorang ni...
Sudahnyer aku cepat-cepat habiskan meeting tadi dan bersurai.

No comments:

:: Blogger