:: CUTE gift & GREAT souvenir, click here.. ::

15.10.10

Aku yang sakit


Hi alll...
Assalamualaikum...

Dah lama aku tak update blog ni kan... Lately ni aku tak sehat - kena demam panas, sakit perut, muntah2 semua.. Badan memang letih-lesu. Disebabkan sakit yang teruk, 2 hari berturu-turut aku tak makan cuma minum air kosong jer... Untuk ganti yang tak makan tu, kenalah minum air banyak-banyak.

Rehat kat rumah, aku cuma baring jer... Semua keje-keje rumah hubby yang buat ( sayang hubby.. ) Dari cuci pinggan mangkuk membawa ke basuh baju dan sidai kat ampai. Semua dia buat. Dia cuma nak aku rehat cukup-cukup biar cepat sembuh.

Sekarang ni aku dah semakin sehat, tapi selera makan masih kurang. Kalau makan pon, aku makan sket jer. Rasa hati nak makan macam-macam tapi tekak masih takde selera. Ni pon masih rasa sakit perut sikit-sikit. Aku nyer interest dengan blog dan laman sosial kat internet pun kurang. Ikut mood juga. Macam sekarang ni, sebab ada mood tu yang update blog. Kalau tak, aku cuma review jer blog orang lain.

Ok lah, sampai sini dulu. Otak dah penat perah idea.... Da....

No comments:

:: Blogger