:: CUTE gift & GREAT souvenir, click here.. ::

18.10.10

Ada apa dengan 75..???



Ni ler berat badan terkini aku selepas seminggu sakit... Terkejut aku pagi tadi bila aku timbang, berat aku turun 5 kg. Memang aku tak sangka. Dalam aku bersemangat nak turunkan berat badan -- then aku sakit, memang ler berat badan aku aku turung mendadak. Alhamdulillah, harap-harap kekal lama sikit berat badan ni... Jangan lah naik lagi.

---------------------------

Minggu lepas kan aku sakit demam panas. Sepanjang aku sakit ni, aku memang tak lalu makan. @ ari pertama memang aku tak makan langsung, aku cuma minum air jer.. Hari kendian nya, aku makan sikit sangat sampai lah hari ni. Nafsu makan aku memang dah berkurang. Kalau makan pun, sikit je aku jamah. Sebelum makan, aku dah siap-sedia bahagikan makanan aku pada 2 bahagian. Satu bahagian aku makan, satu bahagian lagi aku ketepikan. Biasanya hubby yang akan makan separuh tuh lagi..

Walaupon demam aku dah baik, tapi aku masih rasa sakit perut lagi..

No comments:

:: Blogger