:: CUTE gift & GREAT souvenir, click here.. ::

4.8.10

Aku boring ker????


Aku boring ker???
Yer memang lah sangat boring.. Keje aku melambak-lambak kat opis. Dah tak larat nak layan. Disebabkan boring-keje-opis, aku layan blog dengan jenjalan baca entry kat blog orang lain. Semalam pon aku boring gak, tapi tak sempat nak bagitau satu-dunia yang aku tengah bosan tahap gaban...

Aku rasakan macam jarum jam ni gerak lambat sangat...
Tak sabar nak tunggu abis waktu keje..
@ adakah ianya ada kaitan dengan badan aku yang lemah ini, maka keadaan di opis menjadi tak happening?????
Adakah???
Mungkin yer dan mungkin tidak..
Bila badan dah letih, otak pon tak betul..
Kalau badan sehat, sumer akan jadik ok..
Sekarang ni aku banyak keje yang ada-kait-mengait dengan kertas..
Banyak sangat nak kena peksa dokumen...
Sampai naik juling bijik mata aku tengok huruf-huruf kat atas kertas tu..
Sampai terbawak-bawak dalam mimpi - huruf-huruf ni joget-joget kat mata aku tau..
Tak tahan aku. Bila citer dengan kawan-kawan opis, depa sumer pakat gelakkan aku.
Teruk betul, takde perasaan langsung.. Sian aku.... =(

Kan best kalau takyah pikir pasal keje..
Dok kat umah lepak jer... Berangan banyak-banyak..
Chatting selalu.. Main internet sentiasa....
Boleh kerrr?????
Dah tentu............tidak.......aku ulang TTTTIIIIIIDDDDAAAAKKKKK..
Aku tak sanggup tak kerja.
Sebab bila tak keje, aku takde duit sendiri..
Takleh nak shopping, takleh nak sedekah, takleh nak bagu duit kat family dan adik-adik, takleh nak bayar bil, takleh nak bayo hutang PTPTipu..
OOOOhhhhhhhhhh tidaaaaaaaaakkkkk.......
Aku tak sanggup.
Biarlah aku boring dengan keje yang ada, daripada takde keje langsung...
Melainkan kalau aku de bisnes sendiri, barulah aku akan pikir balik samada nak benti keje atau tak...



p/s : sumer gambar dr google yek..

No comments:

:: Blogger