:: CUTE gift & GREAT souvenir, click here.. ::

25.4.10

Week 8b - My Dream Destination

Tempat percutian yang menarik seringkali menjadi idaman semua. Lebih-lagi lagi setelah penat bekerja, maka percutian yang menyeronokkan amatlah diperlukan. Kemana hendak dituju, di dalam negara atau ke luar negara? Dengan MASTraveller.com ianya pasti menjadi mudah. Tambah indah lagi percutian ini disertai oleh ahli keluarga terdekat ataupun kenalan rapat.

Tempat percutian idaman saya tentunya ke Gold Coast, Australia.
Menjadi idaman setelah melihat keindahan yang dipaparkan di kaca TV serta mendengar pengalaman yang menyeronokkan dari teman-teman rapat. Memang mengujakan.

Kenapa?
Sebab saya suka pantai. Pantainya yang memutih menggamit mata... Kedudukan lautnya yang panjang menjadi tarikan kepada peluncur air untuk datang kesini. Pastinya ia sesuatu yang menyeronokkan.

Di Gold Coast terdapat tempat perlindungan bagi hidupan liar iaitu di Currumbin Wildlife Sanctuary. Disini kita boleh mendekati binatang-binatang liar yang ada dengan lebih dekat lagi. Seperti burung, Koala, buaya, kanggaru dan banyak lagi. Pastinya ia suatu pengalaman terindah yang akan dikenang selamanya.

 Selain itu,Gold Coast mempunyai 3 taman tema yang seringkali menjadi tumpuan para pelancong iaitu Warner Bros Movie World, Sea World dan Wet n Wild Biggest n Best. Movie. Pastinya ia tidak akan dilupakan sekiranya kita berada di Gold Coast, Australia. Di Warner Bros Movie World, kita akan dapt merasai sendiri pengalaman bak berada di dalam cerita sebenar. Tentu seronok kan??? 2 lagi taman tema juga menjanjikan pengalaman yang menyeronokkan. Kita akan dapt melihat hidupan laut disamping melihat aksi ikan lumba-lumba membuat persembahan yang memukau para penonton. Selain daripada itu, kita juga boleh mengenali budaya dan adat resam orang tempatan. Teringin nak berjumpa dengan Orang Asli Australia. Terlalu banyak cerita-cerita yang didengar tentang mereka ni, kalau dapt dapat jumpa secara terus pasti menarik.

Percutian yang mengindahkan pastinya dengan MASTraveller.com

Project Alpha musim ke-2 telah pun sampai ke episode ke-7. Bagi yang belum menyaksikannya, boleh tengok video-video di bawah ni. ( dari episode 4 hingga 7 )


[ Episode 4 ]


[ Episode 5 ]


[ Episode 6 ]


[ Episode 7 ]


Project Alpha widget






Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAStraveller.com

No comments:

:: Blogger