:: CUTE gift & GREAT souvenir, click here.. ::

26.4.10

Online ker...???

APA YANG ME SEDANG BUAT NI....???



Apalagi, ngah onliner lerrr......
Sejak akhir-akhir ni, me memang rajin online, sekejap pon jadilah.... tapi banyak kali. Arini me mula kol 10 lebih tadi. Pas jer hubby dah sudah online, me plak sambung. La ni dia dah seronok tido...... zzzzzzz..... Me memang giler internet. Tiap hari tak sah kalau tak online. Bloggin' plak, kalau takde entry baru pon takper yang penting me login masuk tengok blog yang me follooowww... Berbaloi juga kannnnn.... Ni masih lagi berjaga sebab penangan dari tido petang. Petang tadi dah membantai tido yang lama, so malam ni takleh nak tido awal. Mata pon masih segar tapi dah mula kuyu-kuyu.. ( alamak, petanda nak kena tido dah... ).

Tadi me blogwalking jer... sambil tu tengok video2 project alpha s2 kat RUUMZ dan citer destinasi bajet dalam MASTraveller. Memang happening kedua nya. Untuk project alpha s2 ruumz ni, boleh tengok daily vidoe dan join contest yang ada. Menarik dan hadiah yang ditawarkan juga berbaloi. Based on daily contest and carry to grand prize. So boleh cuba nasib untuk dapat hadiah yang best tu.... Dalam destinasi-bajet-de-series, boleh tengok host program menjelajah dalam Malaysia dan ke luar negara dengan modal rm300. Program yang membawa kita melancong ke tempat2 yang menarik. Sebelum ini, siri tersebut disiarkan di kaca TV tapi telah ditukarsiaran ke MASTraveller. Bagi yang suka melancong, mesti tengok siri penjelajahan ni. Boleh bagi inspirasi camner nak melancong dengan bajet yang murah ( hanya rm300 ).

Eh, dah teruk dah kuyu mata ni. Sok sambung lagi lah..... Lagi plak sok de appointment dengan doktor telinga kol 9pg. Ni kali ke-3 jumpa doktor pakar telinga kat HSI.  Takut lambat bangun je. Hubby dah janji nak tolong anto g spital. Kang lambat bangun, marah plak dia...
Keylah, adios amigosss.....

No comments:

:: Blogger