:: CUTE gift & GREAT souvenir, click here.. ::

27.10.15

Your Addiction



#MyAddiction

Ye. Saya memang suka buku.
Majalah ke, surat kahbar ke, flyers ke, saya akan baca.
Minat saya - Novel, buku motivasi, keagamaan.
Apa-apa bahan bacaan pun, saya tak minat yang terlalu tebal. Nanti lambat nak habiskan baca.
Untuk bacaan ilmiah, saya suka yang nipis dan ringan, yang mudah untuk di bawa bersama.
Novel pula (memang selalunya tebal), saya akan pastikan muat untuk dimasukkan di dalam handbag.

Ada masanya saya suka beli, tapi bacanya kemudian.
Saya nak, bila saya ada masa untuk membaca, bahan bacaan tu dah tersedia dan bukannya baru nak di cari.
Wishlist saya untuk tahun depan, nak ada Mini Library di rumah.
Saya nak susun semua buku-buku saya yang ada ni di rak.



Cabaran 2015-2

No comments:

:: Blogger