:: CUTE gift & GREAT souvenir, click here.. ::

18.2.15

Anak



Ini anak kedua saya. Perempuan kecil bernama Arissa Nur Jannah.
Nama yang membawa Keazaman/Kekuatan Cahaya Syurga.
Ibu doakan adik menjadi anak yang solehah dunia akhirat...

Ni kejadian malam semalam. Arissa duduk atas perut ayah dia sambil ketawa-ketawa diagah ayah...
Gembira sangat dia. Tak henti ketawa.
Bila dah penat ketawa, datang kat ibu mintak disusukan. Hhmmmm....

»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»

Saya memang kurang sangat bercerita tentang keluarga dalam blog ni sebab :
Pertama = Saya anggap itu rahsia keluarga.
My family = private.
Kedua = Saya tak rajin nak update blog
Dan banyak lagi sebab-sebab lain..

Bukan tak suka tapi lebih kepada berhati-hati. Saya taknak nanti dikata orang terlalu meng-glemer-kan anak/keluarga sendiri. Saya akan upload gambar bila perlu sahaja. Taknak over exposed gambar keluarga banyak sangat. Nanti orang menyampah.

posted from Bloggeroid

No comments:

:: Blogger