:: CUTE gift & GREAT souvenir, click here.. ::

6.11.12

34 minggu

Usia kandungan saya sudah masuk minggu ke-34.
Ada lagi beberapa minggu sebelum melahirkan.
Badan pun mudah letih.
Buat kerja sikit dah penat.
Tadi pagi pergi periksa tekanan darah di klinik, bacaan adalah 130/90.
Masa minggu lepas, periksa di klinik kesihatan bacaan adalah 130/90 juga.
Ulang bacaan 120/80.
Jadinya doktor di klinik menasihatkan saya supaya cukup rehat agar tekanan darah menjadi stabil
Banyakkan rehat dan jangan buat kerja-kerja berat.
Jangan stress di tempat kerja, jangan terlalu banyak fikir perkara-perkara remeh kerana ianya penyumbang kepada tekanan darah yang tidak stabil

--> OK, saya nak pergi rehatkan badan sebentar yer.. =)
--> 2 hari lagi, saya kena pergi klinik periksa tekanan darah lagi..

2 comments:

@dDy@ said...

cepat tepek gambo perut.. hahahaha

Aidah said...

ok ok. nanti aku tepek gambor. tapi tak banyaklah, yang mana ada je yer..

:: Blogger