:: CUTE gift & GREAT souvenir, click here.. ::

8.2.12

Drama Korea

Cuti 4 hari yang lepas ( Sabtu - Selasa ), aku me-layan cerita korea di rumah.
3 cerita - You're Beautiful, Heartstring, Coffee Prince


Mula-mula layan cerita pertama ni - You're Beautiful

Yang terkenan nak tengok sebab aku ter-tengok kat 8TV hari Jumaat malam Sabtu. Cerita menarik tapi aku dah lepas beberapa episod. Terus bagitahu member minta dia download cerita ni. Esoknya masuk opis, dia bagi copy. Rupa-rupanya dia dah download lama dah ( baguskan kawan aku nih.. ).

[ You're Beautiful ]


Cerita kedua - Heartstring

Dah habis tengok cerita pertama baru layan yang ke-2 ni. Suka sangat sebab hero dengan horein nyer pelakon yang sama dalam cerita pertama. Baru tengok separuh cerita.

[ Heartstring ]


Cerita ketiga - Coffee Prince

Tak sempat nak habiskan cerita kedua, layan pula cerita no.3 ni. Kelakar, seronok, sedih pun ada. Kisah macamana seorang gadis menjadi ketua keluarga dengan perwatakan tomboy. Semua perkara dalam keluarga, dia yang kena ambil tahu. Dia juga pencari rezeki utama dalam keluarga. Cerita yang sarat dengan kasih sayangggg....

[ Coffee Prince ]

Semua drama-drama Korea ni dapat dari sumber yang sama aka kawan-opis-yang-baik-hati tu.

Dalam 3 cerita yang ada ni, cerita pertama yang aku suka ulang-ulang tengok. =)

No comments:

:: Blogger