:: CUTE gift & GREAT souvenir, click here.. ::

6.1.12

Banyak kerja

Mulanya tahun baru, kerja-kerja opis makin bertambah.
Hari-hari aku rasa kerja aku makin banyak ( dan balik keje pun lambat juga )
Tu yang tak sempat nak update blog.
Apa yang sempat cuma jalan-jalan kat blog korang.
Draft entry aku pun dah banyak ( tak tau bila nak publish ).
Dan aku baru perasan yang aku lom cerita tentang majlis kahwen adik aku.
Dah lepas sebulan dah pun ( majlis bulan 11 kot.. ).
Hehehe.... cukup malas tau nak edit gambar letak watermark.
Tu yang lambat update sambil tunggu gambar dari pakcik jurugambar tu.
Dah dapat nanti, aku upload lah.

Layan lah dulu gambar kahwen ni.


Majlis Persandingan Firdaus & Radhiah
20 November 2011
Bandar Baru Permas Jaya, JB




Ni adik aku yang no.2.
Isteri dia adalah menantu perempuan yang pertama aka menantu ke-2 dalam keluarga aku.
Menantu lelaki yang pertama adalah my hubby.

No comments:

:: Blogger