:: CUTE gift & GREAT souvenir, click here.. ::

16.11.11

Training in da' house



Sampai opis pagi-pagi aku dah penasaran, mengantuk yan teramat sangat.
Mana tidaknya, malam tadi tidur lambat sebab buat coklat untuk goodies bag adik.

Lepas tu member ajak borak.
M : Ko ingat tak hari ni ada apa?
A : Tak ingat, ada pe dowhhh... ( nyangappp... )
M : Oit makcik, arini ni ada training untuk internal auditor. 1 hari full training.
A : Ala, aku lupa lah. Mesti aku tak tahan ngantuk nih. Kejap-kejap mesti aku keluar nak segarkan mata.
M : Tu lah ko, tidur lambat lagi...
A : Aku siapkan coklat untuk door gift lah....


Itulah aku hari ini.
Training tu dah di-inform dari minggu lepas lagi.
Tapi dek kerna terlupa, tersasar aku hari ini.
Dah, nak masuk bilik training balik.
Tadi ni tengah rehat kejap.

No comments:

:: Blogger