:: CUTE gift & GREAT souvenir, click here.. ::

10.10.11

Beli Cadbury zip dan boleh tebus hadiah menarik


 
Hasil ber-BW ke sini, aku dapat info yang beli Cadbury Zip 114g boleh tebus hadiah. Paling mudah, beli 5 pek dah boleh tebus hadiah. Percubaan pertama, aku beli dan nak tebus kupon KFC/pizza hut RM40.

Kebetulan sabtu lepas pergi jenjalan ka UO angsana, aku terus arr rembat 5 pek coklat cadbury ni. Gigih pilih mana 1 perasa yang nak dan carik yang promo beli 1 pek percuma seketul lagi ( jumlah 1 pek = 7 ketul ). Harga sepeket RM3.99 x 5, lebih kurang RM20 jugaklah aku berhabis semata-mata beli coklat nih... Sudahnya aku beli 2 coklat, 1 vanilla, 1 epal dan 1 strawberi..

Target nak dapatkan oven Zanussi tu tapi sebelum dapat yang besar, kena target yang kechik dulu. Aku nak cuba tebus kupon KFC/pizza hut tu dulu. Kalau berjaya, aku beli banyak-banyak dan nak tebus oven tu. Takyah dah beli oven lain...

Nak tau lagi boleh klik SINI dan SINI yer...


No comments:

:: Blogger