:: CUTE gift & GREAT souvenir, click here.. ::

26.9.11

Keje dan batuk

Oh tidakkkkkkkkkkkkkkk....................

Bercheeennnnnta ok nak bangun pagi-pagi buta hari ni semata-mata nak pergi kerja. Dah la malam tadi hujan tapppiiiii aku tak cukup tido gara-gara mem-batuk tahap melampau malam tadi. Kejap-kejap bangun pergi toilet. Tido tak lama, sejam lepas tu bangun lagi pergi toilet. Ha tulah aktiviti aku tiap-tiap malam sepanjang seminggu lebih ni. Kejenya bangun-tido-bangun-tido tiap-tiap malam. Agak-agak dah masuk kul 2 - 3 pagi, badan dah letih-lembik baru le boleh nyenyak tidor. Sambil tu pepagi buta makan sumbat ubat batuk kat tekak....

Hari ni aku dah rasa badan aku dah mula letih sebab kurang tidur. Mata pun ala-ala kuyu. Tapi keje kat opis ni melambak koooooooo....... Meeting pagi dah dapat assignment yang mana hari ni nak kena siapkan. Sebelum lunch kene hantar weekly report ( dolu-dolu boleh submit petang, sekarang kena submit pagi - letih aku nak karang ayat ). Tambah lagi dengan makan ubat dan batuk-batuk, aku terpaksa menggagahkan diri buat kerja.

Takde nak feeling-feeling santai hari ni yerrr... Ok nak sambung keje lagi...


# Aku tak-senang lagi nak update cerita raya kat blog.. nanti-nantilah yer..

No comments:

:: Blogger