:: CUTE gift & GREAT souvenir, click here.. ::

22.8.11

My new buddy

Mempersembahkan ahli-kenderaan kami yang baru ( our new buddy.. )

SAGA FL 1.3(A) EXE - Grey color



















Sebenarnya dah 6 bulan kami guna kereta ni cuma taknak hebohkan awal-awal sebab nak tengok prestasi kereta ni dulu. Dan pada 18-ogos yang lepas cukup lah 6 bulan kereta ni berkhidmat dengan kami. Setakat ni prestasi  memang mantap. Kereta baru kena lah bagus kannnn.....

Kalau ada yang tanya "kenapa beli kereta auto tak beli yang manual?"
Aku jawab "sebab aku akan drive sendiri kereta tu nanti. dan aku lebih prefer kereta auto dari manual. memang sekarang hubby yang drive tapi ni dia dah mula suruh-suruh aku amek lesen memandu untuk memudahkan aku di kemudian hari..."

Dan aku harap dengan adanya kenderaan ni, akan mudahlah segala urusan yang berkaitan....


# Bila dah ada kereta, duit banyak digunakan untuk servis - petrol - roadtax..

No comments:

:: Blogger