:: CUTE gift & GREAT souvenir, click here.. ::

5.7.11

Germany Playboy cover's - May 2011

Sekarang kan dah masa rehat, aku jenjalan le ke blog para blogger sekalian. Tup tup nampak isu hangat ni - Sila Sahin seorang MUSLIM sebagai penghias muka depan majalah Playboy.
 ( tadi baca kat sini )

Terus google nak tengok sape dia orang nyer...

Ini hasilnya.....


Cantiknya orang, lawa kulitnya tapi sayangnya dia telah mengekploitasikan kecantikan dirinya sendiri dengan menayangkan tubuh badan kepada umum dengan memberi pulak hak penayangan-tubuh kepada majalah Playboy.

Nampak sangat dah terdesak nak bebas. Sampai dah tak tau alternatif lain kearah kebebasan. Sanggup menggadai tubuh badan malah maruah diri kepada bangsa asing yang ingin menghancurkan ORANG ISLAM. Dia ni sanggup merendahkan martabat diri sendiri kepada penjajah ISLAM.

Apa nak jadi wanita zaman sekarang. Anda di luar sana, jagalah saudara-mara perempuan yang lain agar tidak terjebak dengan gejala-gejala yang menyesatkan ini. Bukan begini caranya nak dapatkan kebebasan kerana masih banyak cara lagi untuk memperjuangkan hak dan kebebasan diri sendiri...

Fikir dengan mendalam sebelum melakukan sesuatu perkara. Apakah kesannyer daripada tindakan yang kita akan lakukan itu..

No comments:

:: Blogger