:: CUTE gift & GREAT souvenir, click here.. ::

10.6.11

Nora Elena jugakkk..

 

Rasa-rasanya aku pun dah terjebak sama dengan cerita Nora Elena ni - tayangannya di TV3. Cuma takler dapat tengok semua, pasti ada episod yang tertinggal. Tapi tak mengapa sebab aku boleh tengok episod-episod yang terlepas di tonton.com.my lah.. Lagi senang. Tak perlu nak terkejar-kejar balik dari pejabat semata-mata nak tengok cerita ni.

Disebabkan dah terjebak dengan drama ni, makanya kenalah beli novel nyer. Oh yer, drama Nora Elena di diadaptasi dari novel Kasih Yang Suci karya Meen Zulaikha ni. Aku dah pernah baca novel ni dulu masa muda remaja, pinjam dari kawan jer. Sekarang ni baru nak beli.


Kalau korang-korang perasan, dah banyak drama yang diadaptasi dari novel kannn... Salah satu cara yang bagus untuk menarik minat penonton dengan tengok drama dan beli buku.


# Aku dah mintak sepupu belikan novel ni untuk aku. Esok lusa dapatlah aku baca.. =P

No comments:

:: Blogger