:: CUTE gift & GREAT souvenir, click here.. ::

2.6.11

Cabaran 30 hari ber'blogging'


Huhu.. tadi singgah kat blog cik azizah ni, adalah terbaca tentang cabaran 30 hari untuk blogging. Teruja nak sertai mereka-meraka yang dah buat.

Korang, mai pakat-pakat join aktiviti ni. Sekurang-kurangnya kita ada entry wajib setiap hari sebab dah ada guideline untuk entry. Untuk blogger baru cam aku ni, sesuuuuuuuaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiii sangat-sangat join aktiviti ni tau...

Cuma aku tak ikut senarai yang dia post kat blog dia. Tapi aku ikut guideline lain yang aku jumpa kat google ni. Dan senarai ni yang aku akan cuba wat entry untuk bulan Jun ini.

Kalau satu entry sahaja boleh, nak buat lebih dari satu pun bolehhhh.......


[ Ini senarai yang aku nak blog-kan.. ]


Guideline menarik untuk diikut.. =)

4 comments:

Unknown said...

bagus kak! bagus..hehe takpe sekurang2 tak lah kering idea kan.. jom buat~~ hehe

Aidah said...

Tu lah, bila jijah post entry ni terus rasa semangat nak buat entry tau. Timakaseh yer sebab 'tunjukkan' jalan untuk blogging.


** eh takper ker, panggil 'jijah' jer ni??

lydia said...

wah.... ok gak ni! mcm nak join jak... tapi kalau bahasa campur2, ok ka?

Aidah said...

boleh lah... selamba jer.. yang penting join..

:: Blogger