:: CUTE gift & GREAT souvenir, click here.. ::

12.5.11

Kerja aku

Sekarang ni, tiap-tiap hari ada je kejenyer...

Dah tak larat nak settle.

Joblist pun dah manjang jer penuh, tu belum kira yang pending lagi.

Tak terkata banyak lah.

Andai ada 1 job yang aku dah misplace, memang menggagau-gagau ler mencarik.

Aku rasa meja aku ni dah penuh dengan segala macam dokumen, bertimbun-timbun jugak lar....

Dah sediakan fail - fail pun dah penuh.

Dari fail kecik - aku guna fail besar pulak - pun penuh jugak.

Hishhh tak tau nak buat camna lagi.

Ni aku tawakkal je menghabiskan kerja sebelum hujung hari Jumaat.

Harapnya, takde lah aku 'carry-forward' keje minggu ni ke minggu depan.

Tak larat weiii...







** Huhu.. badan dah penat, otak dah letih, mata dah kuyu, kakitangan dah lembik..

No comments:

:: Blogger