:: CUTE gift & GREAT souvenir, click here.. ::

18.4.11

Minda kuat! Tenaga hebat!.... ada berani, cubalah..!!

Aku memang giler-kopi. Banyak dah jenis minuman berunsurkan kopi yang aku dah cuba. Ntah kenapa, hari ini, aku rasa mengantuk sangat-sangat. Jadi memang 'WAJIB' minum secawan kopi untuk hilangkan ngantuk.

Tapi aku terlupa bawak bekal kopi dari rumah. Maka aku telah meminta ehsan kawan sebelah meja aku ni dengan mintak kat dia sepeket-kopi-segera yang macam gambar kat bawah ni. Jauh tu, import dari Pahang ( umah dia ). Rasa dia memang sedap dan boleh hilangkan mengantuk aku ni - sekurang-kurangnya sampai pukul 5 petang nanti aku harap tak mengantuk.


Yang tak bleh blah nyer, tagline dia...
Minda Kuat! Tenaga Hebat!
Memang gempak giler.


Sesiapa nak cuba kopi ni, dipersilakan beli sendiri dan rasakan kenikmatannya.


**********
Kopi Pra-campuran - Balkis
Keluaran : D'ANS - Healthy Living @ Advance

Produck - berasaskan kurma kismis plus! ginseng & tongkat ali.

Minuman kesihatan untuk lelaki dan wanita.

Ramuan - Kopi Arabica, krimer, gula merah, kurma merah, kismis, tongkat ali, ginseng.

No comments:

:: Blogger