:: CUTE gift & GREAT souvenir, click here.. ::

4.4.11

Aku dah tak kuasa...!!!



Hari ini, setelah aku rasa OK...

Aku dah cool dah selepas luahan hati aku pada entry yang lepas.
Sekarang ni aku dah tak kuasa nak layan cerita-cerita sensasi-lagi-hangat tu.
Yang aku tahu nak lepaskan diri dari segala masalah yang menyerabutkan kepala aku ni.
Bukan aku yang carik pasal dengan korang yer..
Lantaklah korang nak cakap apa, yang penting aku taknak ambil tahu lagi.
Apa-apa juga yang terjadi lepas ni,   SILA JANGAN BABITKAN AKU. 
Sebab aku memang dah tak kuasa nak layan.

Kalau korang rasa aku salah - aku mintak maaf.
( seikhlas hati aku minta maaf dari korang.. )
Dan kalau korang pulak yang bersalah - aku akan maafkan.

Sekarang ni, aku nak tenangkan hati daripada memikirkan perkara-perkara yang tak berfaedah ni. Beramal lagi baik daripada ##### orang lain.

No comments:

:: Blogger