:: CUTE gift & GREAT souvenir, click here.. ::

2.3.11

Vitamin C

Assalamualaikum..

Alhamdulillah, supplemen Vitamin C aku dah sampai. Dah tempah dari minggu lepas tapi baru dapat hari ini. Sebabnya, aku beritahu pada orang yang aku tempah tu, bila aku dah ada duitnya baru bagi kat aku. Dia pun kata OK. Jadinya semalam aku bagitahu dia, boleh bawa Vitamin C tu hari ini. Dan aku dah dapat pun. Ni dia...



Aku dah lama makan supplemen ni, tapi dah berhenti makan beberapa tahun ni sebab susah nak cari pembekal barangan CNI dikalangan rakan-rakan sekerja. Bukannya tak boleh beli dengan orang lain, boleh jugakkkkkk..... Tapi kan lebih elok membeli sambil membantu rakan-rakan sekerja dengan hasil jualan mereka. Disamping itu, dapat juga diskaun.


Bagusnya produk ni, sebab :
  • Mengandungi vitamin C bagi memenuhi keperluan harian badan kita
  • Diperkayakan dengan royal jelly sejati untuk menambah zat
  • Larut dalam air dan mudah diserap serta dihadam oleh badan
  • Royal Jelly Vita C mengandungi asid askorbik, natrium askorbat dan susu lebah yang murni serta berkhasiat. Makanan tambahan yang paling sesuai bagi kanak-kanak dan orang dewasa.

Dalam setiap botol mengandungi 100 biji.

Saranan pengambilan
Kanak-kanak ( di bawah 12 tahun ) : 1 - 2 biji sehari
Dewas : 1 - 4 biji sehari ( atau seperti yang di arah oleh doktor )

Harga : RM28.80 ( Semenanjung ) / RM30.00 ( Sabah/Sarawak )


Pada siapa-siapa yang tengah mencari-cari supplemen untuk vitamin C, aku cadangkan korang amik yang ni, Royal Jelly Vita C dari CNI. Memang mantaplah.. =)


p/s : Adik-beradik aku memang suka makan supplemen ni.... Perasa oren kan memang sedapppp....

No comments:

:: Blogger