:: CUTE gift & GREAT souvenir, click here.. ::

25.3.11

Kau memang bodoh...... ( ini entry carik gaduh )


Orang kalau dah BODOH SENGAL, memang susah nak dibetulkan..


Kau kenapa nak angin dengan kitorang??
Apesal nak carik pasal pulak??
Takde saper yang carik pasal dengan kau.
Kau tu je yang BANGANG over excited @ terlebih.

Dah kau tak puashati dengan aku dan kawan-kawan aku,
meh datang jumpa aku depan-depan.
Tanya aku face-to-face lah kalau berani.
Kau tu berani cakap belakang je, depan-depan pengecut, penakut.
Kau memang penakut kannn..

Belum tentu lagi cerita yang kau dengar tu betul.
Tanya aku atau kawan-kawan aku sendiri kalau kau nak tau cerita yang betul.
Ini tak, kau cuma dengar cerita dari sebelah pihak je.
Cerita dari lagi sebelah pihak lagi kau tak tau kannnn....

Andai aku salah, aku mintak maaf.
Andai kau yang salah, aku rela maafkan.
Tapi jangan kau ulang lagi kelakuan-kelakuan kau yang tak matang tu.


**  Update terkini setelah aku cool..  **

No comments:

:: Blogger