:: CUTE gift & GREAT souvenir, click here.. ::

17.2.11

Shopping maniac..!!

Ha..ha..ha.. Aku adalah seorang manusia yang boleh dikatakan giler shopping TAPIIIIIIIIIIIIII…. tidak boros ok!!! Aku suka untuk window shopping – walaupun tak membeli, dapat tengok pun jadilah. So half-half kepada ‘shopping maniac’.

Aktiviti window shopping ni berkesan kat aku sebagai satu kaedah untuk bersenam. Tak percaya ker?? Percayalah…. sebab aku dah buat. Kalau aku ada banyak masa terbuang, memang aku akan masuk dari-satu-kedai-ke-kedai-yang-lain. Hanya untuk tengok-tengok dan menjamu mata. Andai ada yang menarik minat mata-hati-jiwa, maka terbanglah duit poket aku. Kebiasaannya aku banyak telek-menelek dari beli-membeli. Tengok je pun dah puas, tak perlu sangat untuk membeli. Kita ni selalunyer membeli lebih pada kehendak, bukan pada keperluan. Kena jimat OK!!

Tapi sekarang aku dah kurang window shopping sebab kekangan masa dan keadaan. So untuk puaskan hati dan menjamu mata, aku window shopping online jer, mudah dan senang. Dan tak berpeluh-peluhhhhh….. hehehheheheee….

No comments:

:: Blogger