:: CUTE gift & GREAT souvenir, click here.. ::

27.2.11

7 hari yang meletihkan..

Haha.. kenapa tajuk entry aku camtuh....??? Sebab sepanjang 7 hari @ 1 minggu yang lepas, aku kena bangun awal tahap gaban untuk membolehkan kitorang kuar rumah awal. Kenapa lagi..?? Sebab taknak tersangkut dalam traffic-jam sepanjang laluan lebuhraya Pasir Gudang ke Kempas..

Lagi.. banyak keje kat opis. Banyak dokumen yang nak kena disiapkan. Tak terkejar dek masa dengan kerja yang banyak, dengan karenah bos-kecik yang konon-konon perfectionist tu... dengan opismate yang banyak berborak dari buat kerja... Semua tu menyesakkan kepala-hotak aku.

Lagi.. aku sekarang tengah berusaha untuk menyiapkan barang-barang hantaran untuk majlis pertunangan adik aku yang akan berlangsung pada hujung minggu akan datang ni.. Nak kena siapkan bekas hantaran, siapkan gubahannyerr.... Nak reka susun letak yang menarik lagi.... Tapi aku akan buat yang paling senang/simple sekali. Simple but nice..

Itulah antara sebab-sebab aku kurang update blog sepanjang minggu ini. Balik dari keje dah malam, sampai rumah dah penat, apalagi siap-siap untuk tidur lah... Takdan nak ngadap komputer. Bila mata dah letih, otak dah mengantuk, memang takder masa nak online. Online dengan bantal dan tilam lah jawabnyer.,..

No comments:

:: Blogger