:: CUTE gift & GREAT souvenir, click here.. ::

19.1.11

Ko dah kenapa????

Pada waktu tengahari

Truut.. tuut..truut..tuut..
Sipolan : Hello, kak mcD dah sampai?
Aku : Hah..
Sipolan : Yer kak. Ni mcD dah sampai. Akak ada order mcD kan?
Aku : Eh... takde.. takde.. takde order mcD pun hari ni..
Sipolan : Ye ke..? Takpelah...
Tuuttttt.....

( Dalam hati.. ) Bila masa pulak aku order mcD ni? Pelik nyer.... Saper pulak yang gatal-gatal guna no.hp aku order mcD. Nak kena ni...

Beberapa saat kemudian..

Sipulanah : Hello cik.. tadi ada order mcD kan?
Aku :  Hah... ( lagi sekali, ni mesti manager dia nih... ). Takde, saya takde order mcD pun.
Sipulanah : Ye ada. Ni Ms. Lee kan?
Aku : Eh bukan, saya Aidah.
Sipulanah : Oh bukan Ms. Lee ye. Oklah, takpe.


Oh kenapa aku harus di duga sedemikian...... Dahlah memang tengah ada perasaan nak makan burger mcD, ada pulak orang cross-line.

Ko dah kenapa???? Aku marah ni. Len kali kalau korang nak order mcD jangan guna nombor telefon aku, guna nombor telefon sendiri lah. Ataupun bagitahu aku dulu kalau nak guna nombor telefon aku untuk order mcD. Ni dah sah-sah nombor telefon aku dalam perhatian telefonis mcD. Menyusahkan orang jer...

No comments:

:: Blogger