:: CUTE gift & GREAT souvenir, click here.. ::

10.1.11

Aku makan jamu kerrr..

Aku seorang yang rasanya tak pernah makan jamu ( dulu-dulu tak tau lah pulak... tak ingat.. ). Then minggu lepas terjumpa anak jiran lama aku. Dia gembira lah bagitau aku yang dia dah ngandung.... ( tercabar nih..!! ). Pastu dia suggest kat aku makan jamu nihhh.... Jamu Mak Dara..

Beria dia suruh aku cuba. Aku hanya kasi angguk aku punya kepala. Yelah, orang dah excited bercerita takkan aku nak kata taknak cuba pulak. Aku hanya menjawab 'insyaAllah akan mencuba nanti...'. Just taknak kecewakan pihak tersebut.

Maka hari ini, setelah seminggu lebih mendapat nasihat dari dia, barulah aku nak google carik mendalah ni...


Harga RM49 sebotol


Khasiat Jamu Mak Dara Gold :
  1. Menyuburkan rahim
  2. Mengatasi masalah keputihan
  3. Merapatkan faraj
  4. Menambah nafsu syahwat
  5. Memberi tenaga
  6. Membuang toksik dalam badan
  7. Memperbaiki sistem kitaran haid
  8. Membakar lemak berlebihan
  9. Membuang angin
  10. Mengatasi masalah bau badan
  11. Mengatasi masalah kemaluan berbau
  12. Mengurangkan kesakitan di bahagian pinggang
  13. Mengurangkan masalah lemah tubuh badan ( bagi ibu-ibu selepas bersalin )

Jamu Mak Dara Gold ni untuk WANITA
Jamu Almira untuk GADIS
Jamu Vigor untuk LELAKI


p/s : nak cuba ke taknak yerrr??

No comments:

:: Blogger