:: CUTE gift & GREAT souvenir, click here.. ::

5.12.10

Kerja Kahwin

Siang tadi aku dengan hubby gi umah orang kawen, kawan sekolah hubby nyer majlis. Seingat aku, bila tiba jer musim cuti sekolah hujung tahun ni, tiap-tiap minggu mesti nak kena pi umah orang kawen. Minggu depan pun ader lagi...


Ari ni nyer majlis aku rasa memang best - makan sedap, souvenir pun menarik.. Tak pernah lagi aku pergi majlis kawen orang bagi sabun mandi dalam beg tau. Kalau dulu-dulu tu orang bagi bunga sabun jer, ari ni aku dapat sebuku sabun Protex. Mula-mula tengok memang tak perasan, bila aku keluarkan isi-perutnya, baru aku perasan. Dalam beg tu ada bunga telur, wajik @ pulut manis, cawan comel & sabun protex. Kiranya sekarang souvenir pengantin zaman sekarang dah pelbagai kan. Zaman makpak kita dulu, dapat telur sebiji pun dah puas, lagi lah sekarang ni, macam-macam aderrrrrr...........

No comments:

:: Blogger