:: CUTE gift & GREAT souvenir, click here.. ::

15.11.10

PS2 vs PSP



Tadi lawan main games PS2 dengan opismate. Terrer giler dia main, aku tak berapa pandai - sikit-sikit jer reti. Sudahnya, kalah 0-5 lawan dengan dia... Main pun bila ada pertandingan, tu pasal yang tak berapa nak pandai main ni... Tapi boleh lah untuk hari ni, kiranya aku pandai jugaklah main game PS2 ni... hehehehheeeeee........... Tak le poyo rasa bila memang betol-betol tak tau atau tak pernah tau tentang PS2.


Tengok ni, banyak giler CD untuk main PS2. Anyway, aku takde set PS2 kat umah sebab aku rasa memang kitorang takkan beli pon sebab ( lagi sekali....??? ) set PS2 ni bukan mudah-alih. Jadi, kitoang bertukar kepasa PSP... Yang ni pon aku takde, selalu pinjam yang adik aku punya jer... Best gilerrrrr main game dalam ni, boleh bawak jenjalan. Kalau keluar jenjalan aku masukkan je dalam beg atau dalam poket. Susah-susah sangat, aku letak tali panjang gantung kat leher jer..


Dalam perundingan nak dapatkan gajet ni. Aku tak berapa kesah baru ke lama ke, 2nd hand ker - yang penting condition masih elok dan memuaskan hati.. Kalau used item, hopefully harga bersesuaian sebelum aku boleh beli... Kalau yang set baru pon harga kena jugak yang masuk dalam bajet. Terlalu mahal aku tak mampu beli, terlalu murah kemungkinan keadaan dah tak elok. Yang sedang-sedang aja lah..

No comments:

:: Blogger