:: CUTE gift & GREAT souvenir, click here.. ::

4.11.10

Premium Beautiful ---> Untuk badan cantik dan menarik


Assalamualaikum...
Korang, 2-3 ari nih aku terbaca-baca tentang produk Premium Beautiful ni... Ala pakaian dalam yang 3-in-1 tu... Banyak sangat nampak orang buat promo sana sini sinun tau.. Sempatlah jugak baca sket-sket. Yang aku lebih berkenan tu tang testimonial nyer. Kebanyakkann nyer orang biasa-biasa ajer cam aku ( aku kan keje kilang jer.. ). Surirumah pon ada jugak join.

Program PB ( premium beautiful ) ni pada aku lebih kepada pemakaian baju-dalam untuk kecantikan badan - luaran dan dalaman. Syarikat yang  jual produk ni ada jugak jual produk-produk lain, bukan PB jekk... Tapi nyer aku lebih berminat dengan PB nih jek..

Dulu-dulu masa kerja kat kilang lama, ada dah orang approach aku suh wat bisnes ( bukan guna PB yerrr.. ) jual PB. Tapi masa tu, aku kan baru-baru kerja so takde backup money so takleh lah nak join bisnes ni. SEKARANG ni pulak, aku yang lebih-lebih berminat dengan PB. Berminat ke arah yang nak pakai untuk kurangkan berat badan. Disamping itu, aku tau jugak yang dengan guna PB ni, kita boleh jugak menjana pendapatan, tambah duit poket sendiri. So interesting.. Tu yang buat aku tertarik...

Aku banyak baca tentang PB ni dalam blog ni ( blog je lah, senang nak carik info PB ).

Kat blog mereka ni aku dapat banyak info tentang PB dan bagaimana mereka menjana pendapatan serta mendapat kejayaan dengan menggunakan PB. Memang buat aku teruja-dan-rasa-nak-guna-PB. TAPIIIIIII harga PB ni mahal around 2K, maknanya aku kena carik duit dulu untuk beli PB. Ada installment plan tapi aku cam rasa nak beli cash jer. Mudah urusan...

Ya Allah, Kau permudahkan urusan hambamu ini... Amin....



p/s : Aku masih dalam perancangan nak beli-guna PB. Hubby dah bagi green-light tau... yeyyyyy

No comments:

:: Blogger