:: CUTE gift & GREAT souvenir, click here.. ::

13.11.10

Orang baru

Sekarang aku dah de orang baru... Semuanya gara-gara nak permudahkan keroje aku kat umah ni hah.. Bukannya apa, dengan adanya depa ni, buleh ler ringankan tugas-tugas khas aku di rumah - senang dan mudah. Tak perlu secara manual dan menyental....
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Ni hah, aku beli air-freshner baru dengan febreeze...

Kan mende alah ni memang untuk memudahkan kerja....

Dulu-dulu, aku dah ada housing untuk air-freshner tu tapi sebab dah terlalu lama, keadaan dia dah tak berapa elok. Jadik aku dah terjunkan ke tong sampah. Yang botol febreze tu, patut nya beli refill pack jer tapi mencari botol lama tak jumpa jadik beli jugak yang baru.

Dua-duanya berfungsi untuk menyahkan bau-yang-tak-menyenangkan. Ini lah pembantu aku yang baru. Kalau takde mende ni ----- leceeeeehhhhhh.... Nak kena sembur guna tangan picit-picit botol tu dan nak kena sental bila tak guna febreze.. Dah ada ni, kurang sikit keje aku kat umahhhhhh..... hahahahaha....

No comments:

:: Blogger