:: CUTE gift & GREAT souvenir, click here.. ::

23.11.10

Doing nothing..


Sekarang ni aku dah mula tak-berapa-kerap-nak-update-blog dari rumah. Bukannnya takde idea tapi takde perasaan... TAKDE PERASAAN... Adakah aku malas? ( Nope, tak malassss ). Takde idea? ( Idea ada tapi tak luahkan dalam blog ). Malas menaip? ( Mungkin juga - sibuk buat kerja rumah ). Tak ngadap laptop? ( Ngadap juga tapi main games jer memanjang ). Lain-lain? ( Selalu tido jer kerja nya dengan jenjalan kat luar dengan hubby... hahahahahaaaa.... )

Tapi serius, memang sekarang ni aku dah mula kurang update blog dari rumah. Selalu bila masuk opis barulah sibuk nak update blog, check email lah, baca paper lah.. and what so on...
Bukan tak check blog cuma login.. baca sikit dari blog member.. carik resepi masak-masak.. main games.. tu jer... Kalau nak karang citer dalam blog memang payah.. Kenkadang tu sampai tak keluar perkataan yang nak ditaip tau.... Lagi satu, kalau tetiba aku nak buat entry baru yang ada kaitan dengan apa gambar pun leceh jugak sebbbbbbb aku suka edit gambar-gambar tu dulu sebelum masukkan dalam blog. Ni lah lagi satu yang menyebabkan aku lambat nak update blog. Bila gambar tak edit - no entry to be publish..

Sudahnya, takde apa-apa dalam blog.
Doing nothing..



p/s : Aku tengah cuba-cuba nak rajin-rajinkan tangan ni menaip blog dengan membaca blog-blog kesukaan aku.. =)

2 comments:

noa said...

alaaaa i suka la baca blog u (pembakar semangat tak nih =p)

Aidah said...

huishhhh malu i u....

yer, rasa dah bersemangat balik bila ada orang sudi baca blog yang tak seberapa ni... timakaseh yer.. =)

:: Blogger