:: CUTE gift & GREAT souvenir, click here.. ::

9.10.10

Myself




Giler.... Go crazy/ngamuk.... Do a silly thing...


Mana satu yang describe aku??? Semua nyer....
Yer, kenkadang aku giler sket.. Dari pandangan teman-teman rapat aku, ada masa-masanya aku akan 'naik antu @ marah tak tentu pasal @ kesukaan yang melampau..'
Semua tu bergantung pada keadaan sekeliling yer..

Kalau aku tengah wat kerja, nak kejar dateline tetiba jer ada orang bagi kerja lagi dan nak cepat pulak, cantas kerja-kerja aku yang dah sedia ada - memang lah aku akan naik antu, mengamuk tak tentu pasal..

Kalau hari tu aku bad mood dan ada orang usik-usik aku, memang wrong timing lah... Aku tak mengamuk dah cukup bagus yer.... tapi biasanya aku akan senyap sepanjang hari, tak kesah apa pun.... Buat lah lawak camner pon, ker usik-usik aku ---> memang aku tak layan..

Kesukaan melampau aku @ kegilaan yang tetiba datang :
Bila aku ngadap komputer jer dari pagi sampai malam, sampai aku nak tido..
( layan internet, main games, edit-edit gambar, layan blog.. )
Bila aku rasa nak hang-out / lepak-lepak selalu... Merayap tak tentu hala..
Beli majalah banyak-banyak..
Beli novel banyak-banyak..
Makan ais-krim, kek, coklat bar banyak-banyak....

Hehhehhheee,....... orait tak....



p/s : Bila aku sehat walafiat, waras zahir batin - semua kat atas tu takkan terjadi...

No comments:

:: Blogger