:: CUTE gift & GREAT souvenir, click here.. ::

18.8.10

Selamat pagi.. Ramadhan ke-8 ari ni..

Assalamualaikum... Selamat pagi..

Hari ni dah masuk puasa ke-8. Tadi bangun untuk sahur terus aku tak tidur. Selalu pon memang camni, bangun untuk sahur terus jaga sampai nak pegi keje. Bukannya apa, takut-takut kalau aku terus tidur pas sahur kang terlajak tido, bangun lambat plak nak pegi keje. Tu yang tak tido... Kecuali hujung minggu, pas sahur dan solat, aku bantai tido..

Bila dah tak tido, aku ngemas dapur lah. Basuh pinggan mangkuk yang digunakan masa sahur tadi. Sambil-sambil tu, arini aku stay sambil-basuh-baju-layan-internet. Hahahhaaaa.... tu lah keje aku kalau tak tido. Layan internet memanjang - blogging dengan facebooking yang paling aku gemor ler...

Key ler, nak basuh baju jap yer..

No comments:

:: Blogger