:: CUTE gift & GREAT souvenir, click here.. ::

17.7.10

Shopping day

Hari ni seharian aku kat umah family sendiri. Opppsss... dari pagi sampai tengahari aku dengan mak de kat giant plentong, shopping barang dapur dengan teman kak beli kain langsir kat nagoya textiles. Wah banyak kain langsir yang cantik-cantik kat situ. Berpatutan dengan harga yang ditawarkan. Kain pasang nak buat baju pon banyak, range harga dari rm5 ~ rmXXXX..... Kiranya de yang mahal dengan yang murah lah. Aku de jugak beli kain pasang untuk wat baju kurung. Ala nak ganti baju yang lama dengan baju yang baru jer.. Sebab baju yang aku ada tu boleh mix-n-match antara kain dengan bajunya... Tapi memang terpaku beb pegi nagoya arini... Serius rasa cam nak beli banyak kain-kain kat situ tapi almaklumlah disebabkan bajet terhad menyebabkan sumer tu terpendam dalam hati-jiwa. Nak beli lom cukup duit, kene kumpul dulu. Dah cukup kang baru beliiii......


Mak beli langsir kaler hijau. Aku teman jer.. Tak beli pon. Pakai langsir yang ada jer raya nanti... Pastu masuk dalam giant beli barang dapur sket. Mak lagi yang belanja. Dia beli barang-barang untuk wat jualan kuih. Alang-alang dah sampai sana, tu yang beli skali... Dah settle sumer, aku pon melepak kat sini (uamh family) sampai ke malam. Tunggu hubby datang jemput bila dia dah sudah keje. Ni dia dah datang. Japgi kitorang balik ah umah sendiri.


p/s : lom puasa tapi dah shopping tuk raya....

No comments:

:: Blogger