:: CUTE gift & GREAT souvenir, click here.. ::

25.7.10

Oh Makkkk......

Pagi-pagi lagi aku dah tepon mak. Rindu ker??? Sajer je tanya khabar dia. Dia baru pas sarapan tadi, makan nasi putih dengan ayam goreng. Aku rasa tak pernah mak aku makan nasi putih putih pagi-pagi buta ni.... KECUALI masa puasa, hari raya & bila gila punya laparrrr..... Bila aku tanya kenapa, dia bagitau cuma tu jer makanan yang jadik pilihan dia. Roti canai ker, mee ker, boleh kater takde ler pagi-pagi buta ni kat hotel tempat dia menginap tu. ( perhatian : mak aku gi jenjalan kat Kelantan yer... ) Semua tu ada waktu petang bawak ke malam. Pastu dia kater nak gerak ke Terengganu plak, nak singgah pasar payang. Dah sudah jenjalan sana, akan terus balik ke JB lah. Sampai mungkin lepas kol 12 tgh malam nanti. Haa tu adik aku nyer keje, kena amik dia bila dah sampai nanti.

Aku plak ni, sambil bloggin sambil basuh seluar keje hubby. Sebelum tu, gosok tudung untuk keje. Aku gosok untuk 1 minggu nyer. Baju keje gosok petang karang lah.. Ada beberapa helai lagi yang belum kering, malas arr nak gosok sket-sket. Aku suka gosok semua sekali harung. Jimat masa jimat elektrik.. Apa plan arini? Aku rasa dok lepak lagi kat umah ni, hubby penat giler sebab semalam dia wat keje kat niosh JB. Memang giler punya penat.... Ni pon dia tengah dok bantai tido lagi. Ingat nak ajak dia sarapan roti canai kat luar. Kena tunggu dia bangun lah ni.... Oklah aku nak sambung jengah-jengah blog orang ni... Sambil tu layan citer katun kat TV.... da...

No comments:

:: Blogger