:: CUTE gift & GREAT souvenir, click here.. ::

11.7.10

Dah sampai umah

Ye, kitorang dah selamat sampai umah dengan selamatnyer... Petang tadi gi umah in-law kat kota masai, jenguk diorang dengan bagi buku-buku sekolah untuk adik ipar. Eh bagi tudung sekali...Aku rasa bulan ni rezki aku murah lahhh, alhamdulillah syukurrr... Nak tau naper? Sebab aku boleh beli beberapa barang-barang yang tak dirancang. Cam selendang, tudung, majalah, buku-buku rujukan, buku-buku latihan, itu ini dan bla.. bla.. bla...

Oh takleh suka-suka sangat.. Kena simpan duit sket untuk kegunaan masa depan kan... Bila yer aku nak simpan sket duit dalam bank? Oh aku tau, kirim kat orang yang pegi bank lah esok... Alamak kena carik dulu buku bank ni, aku dah misplace lah.. Tak ingat kat mana aku letak. Aritu kemas-kemas beg keje, so aku dah kuar dari dalam beg.. tapi tak ingat simpan kat mana... Haishhh dah mula mudah lupa...simpan barang kat tempat yang tak ingat. Bila nak carik semula, tak tau nak mula dari mana... Oiii buku  bank, ko nyorok kat mana ahhhh..... Esok arr carik. Ni nak kemas-kemas barang, esok keje. ZZZzzzzz....

No comments:

:: Blogger