:: CUTE gift & GREAT souvenir, click here.. ::

22.4.10

Blog List Ben Ashaari


Ini adalah entry khas untuk tersenarai dalam blog list en.Ben.
Sebelum tersenarai, kena selesaikan task yang diberikan macam kat bawah ni yerr....

1) Header Ben Ashaari
Ok, dah buat.
Ada kat atas tu, terpampang header en.Ben yang besar.

2) Kenapa anda rasa anda patut berada dalam blog list Ben Ashaari?
Sebab saya adalah blogger baru.
Sebab saya mahu blog saya dikenali oleh blogger lain.
Sebab saya nak tingkatkan trafik ke blog saya.
Sebab saya nak tambah kenalan di alam maya.
[ itulah sebab2 yg saya ada yer en.Ben... ]

3) Sehari, berapa kali update blog?
Minimum 1 hari sekali update blog.


Entri ni dibuat selepas me terjah masuk dalam blog en.Ben.
So saper2 nak join atau tau lebih lanjut boleh klik kat SINI.

No comments:

:: Blogger