:: CUTE gift & GREAT souvenir, click here.. ::

31.3.10

Kesedihan melanda

Aku masih lagi sakit telinga. Dah boleh dengar tp still perlahan. Itu pon dah alhamdulillah. Sakit kat dalam tu pon dah kurang ( kenkadang je dalam telinga aku tu sakit ). Next appointment bulan depan. Ni kena makan ubat jer. Aritu nyer check-up, doktor check dan cuci + masukkan ubat dalam telinga. Sakitnya Tuhan jer yang tau... ( tapi aku tahan sakit tu, sbb nak cepat baik ). Telinga aku dah kena infection, so kena wat regular check-up kat HSI.

Then semalam dapat perkhabaran yang pakcik aku sakit. Kena tahan kat spital Mersing. Sebelum tu dah de sorang pakcik aku sakit ( adik-ipar mak ). Dari Pontian ke HSA JB, skang de kat wad neurology. Benjol kat kepala dia dah pecah and doktor suspek itu adalah ketumbuhan. Skang ni kena tunggu result dari ujian2 yang telah dijalankan ke atasnya... ( kronik kan sakit dia... )

Berbalik pada sorang lagi pakcik aku ( ni abang mak ), dia ni skang dah dpt transfer dari spital Mersing ke HSA JB. Cuma nyer tak kena tahan kat wad, just check-up then boleh balik umah. Transfer tu sbb dekat dengan umah anak dia kat JB nih, so mudah lah nak ulang-alik. Kalau kat Mersing tu jauh sangat nak ulang-alik nye dari umah ke spital. Dulu dah kena tahan wad gak, ni pon kena lagi. Semalam tok aku datang dari kampung ke JB sbb nak tengok anak dia. Susah hati betol aku tengok tok aku ni... ( tok aku ni pompuan tau... ). Yelah anak sakit, mustilah risau kannnnn..... 

Aku doakan dua-dua orang pakcik aku ni cepat sembuh dari sakit begitu juga dengan aku ni...
Aminnnn......

No comments:

:: Blogger