:: CUTE gift & GREAT souvenir, click here.. ::

25.12.09

Tip - Info - Tip - Info

Hallooooooooooo..... Entry kali ni nak cerita tentang tip & info - blogging. Selalunyalah, bila saya wat aktiviti blog walking musti de terjumpa tip/info yg menarik tentang blog. Terpaku seketika kat blog tu. Baca sampai habis. Then selak2 helaian len, manalah tau ada lagi info menarik. Kalau ada, stay and baca lagi... Baca and baca and baca sampai lah habis entry tu... Tapi bila dah sudah baca, blah camtu jer... Tak terasa pon nak save link untuk refer len kali ker, copy info ker....takdak langsung. Then bila pikir2 balik, bagus gak kalau copy link tsb. Len kali bila de masa buleh ler baca lagi. Jadinya, bertitik tolak dari hari ini saya akan save link tentang tip/info blog yang menarik yang saya dah baca tuh.... Mana2 readers yang nak baca entry tu, boleh ler klik link tersebut kat saya nyer side bar under " :: Bloggin Info :: ".....
Moga readers yang lain juga dapat berkongsi ilmu dengan saya....

No comments:

:: Blogger